سيد رضا موسوي درپيام خود به سمينار تخصصي شناخت راهبردهاي ساخت برند درصنعت گردشگري تصريح کرد: از آنجا که برندها ارتباط مستقيمي با ذهن مخاطبان و جلب اعتماد آنان دارند. پس مي توان گفت که آنها ماهيت اجتماعي نيز دارند، در جامعه متولد مي شوند و همراه جامعه مراحل ترقي و شهرت خود را طي مي کنند و در رقابت هاي جامعه نيز مي ميرند.
وي افزود:همواره در حوزه صنعت گردشگري کشورمان اين دغدغه وجود داشته که چرا جاي برندي با طرح فاخر شعار گويا و رنگ چشم نواز خالي است؟ و لذا با دعوت از هنرمندان برجسته کشورمان و اساتيد دانشگاهي مي خواهيم که براي نشان دار کردن سرمايه ناملموس اما بسيار ارزش کشورمان در حوزه گردشگري چاره اي بينديشند؟
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري يادآور شد :اعتقاد داريم که صنعت گردشگري ما نيازمند معرفي شدن توسط برند منحصر به خودش و معرفي شدن بعنوان يک برند منحصر بفرد در جهان است. زيرا قابليت، شاستگي و لياقت آن را دارد. کشور پهناور و کهن ما با توجه به منابع عظيم و ظرفيت هاي گسترده گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي به مراتب شايستگي بيشتري براي مبدل شدن به يک برند جهاني گردشگري را دارد تا کشورهاي جديدالتأسيس و کوچک در گوشه و کنار جهان.
موسوي افزود:تحقق اهداف بازاريابي در حوزه گردشگري منوط و وابسته به شناخته شدن کشورمان در جهان و تعيين برند است، اين مهم در حوزه بازاريابي تجاري و بازرگاني ما نيز صدق مي کند.
وي درپايان اين پيان خاطرنشان کرد:اکنون زمان آن ست تا جريان قدرتمند رسانه ها و فعالان عرصه تبليغات و برندسازي از تلاش موثر خود براي معرفي صنعت گردشگري سرزمين مادري خود دريغ نورزند و هر آنچه از فن و هنر در پنجه دارند براي اعتلاي جمهوري اسلامي ايران به ميدان آورند./121
انتهای پیام/